Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- “Standing alone is better than standing with people who don't value you.”
- Dagelijks iedereen tegen hun geweten willen schoppen want vlees is moord en uit den boze. Lang leve Veggie. Lang leve Tofu! En nu iedereen fijn offerfeest wensen? Beetje hypocriet vindt u niet?
- Twee vrachtschepen onderweg zijn naar Oekraïense havens,
- Zu als de poeier Royco hiej uut het zekske kumt ... kumt het nerges...
- Verzamel alle verschillende dopjes en vertrek naar de Olympische Spelen!
- Hella Van Overbraak, MIG-, TIG- en spanningsbooglasser in een snackfabriek, kan zich behoorlijk opwinden wanneer ze woedend wordt.
- Wil je die deur even gaan dichtdoen? Wel eerst zelf er door wandelen aub. Dankje.
- hoppa rinus van kalmthout uit hoofddorp wint indy car indianapolis
- beter een hond in zijn kist dan 10 op straat
- JIJ!? Werk vinden??? Met dàt achterlijk gezicht?? MOEHAHAHAHAHA!!!!
- is het min 30 in april, is het wel een beetje kil
- I'm elated having found this site, it's toally the thing people from work were constantly looking for in search of. The up to date info on this forum
- Beetje werk aan het darmen van de kaft toevoer is versleten voor de rest is hij in orde .
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
