Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- met je mond vol tandpasta staan
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- Compleet los van al het bovenstaande wou ik wel nog erg graag één ding vermelden: knakworst.
- Het verschil tussen een dialoog en diaree is , dat je bij een dialoog rond de pot kan draaien
- laten we met een schone luier beginnen
- Je moet het maar durven, als bromvlieg ergens binnenkomen waar je nog nooit geweest bent en dan zodanig luid brommen dat iedereen naar je kijkt
- Sorry voor de ironie, maar wat 'n GEKLÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁGGGGG toch weer op facebook!!!
- Stef456 ik heb ook een afkeer richting de smette, maar als ge dat dan toont, doe het dan wel goed
- Meester, kan jij van ons een selfie maken?
- Eind oktober weer goedkober
- Voel klamot!!
- Does anyone have info about yesterday’s grid issues?
- Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet verwonderd als zou je in deze zin een dt-fout vinden
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
