Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Ne perdez plus de potentiels prospects grâce à un site internet pro
- Allemaal goed en wel, maar kan jij een A4-blad in één hand volledig opfrommelen?
- Tijs-Anijs Van Der Sijs, seismoloog, mist een vijs
- Als je het gevoel hebt dat je genoeg flauwe zever hebt gezien op het internet, dan heb je Eluterius nog niet grondig doorzocht
- Ik ben alleen dronken op dagen met een d!!
- Een "Luzonke" doen: zich belachelijk maken in de media, door allerlei waanbeelden zoals complottheorieën, samenzweringen en valsspelerij proberen te bewijzen, en hier hopeloos in falen
- tis toch wao seg!
- Zeehond? Waar is je zeemand dan?
- Sir!! We are receiving a serious amount of bullshit sir!!
- Trapt at frakkagjerd ungdomskole
- knip, knip, knip, knets.
- de oncoloog heeft geen gevoel voor tumor
- wtf op nieuw? Strontartbier! strontarbiter* lol geen artbier
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
