Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- Het is hier net een kleutertuin, en daarom voel ik me hier zo goed thuis!
- Soms kom je iemand tegen waarvan je direct weet: ik wil mijn leven delen zonder die persoon
- MC Turbo B Snap!t er weer niks van
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- ik heb me bont en blauw geërgerd
- Ik denk dat het ongeveer een twintigtal!
- wat sta je daar nou weer te rubberkutten!?
- Een gezonde ziel kan niet in een droog lichaam leven
- Volgens Lokeren was Sollied niet nuchter genoeg om het goed uit te leggen aan de spelers. Volgens Sollied waren de spelers niet slim genoeg om zijn uitleg te verstaan.
- De verdediger gaat te Driest in op Mertens
- Het lachwekkend lanceringsweekend
- Sommige mensen beweren nooit scheten te laten, maar ze herkennen wel het geluid als iemand anders er een laat. Ja, héél geloofwaardig.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
