Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- hier in maasmechelen practis nog nooit gehoord een paar seconden geleden · Vind ik leuk
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- |Pic van Saarke eindelijk on line :
- ...en dat los je dan maar op door maar wat scheldwoorden te roepen, of hoe moet ik het zien!?
- De van verkrachting beschuldigde homofiel had geen poot om op te staan
- Ik had nog wat kaas op tafel willen zetten maar hij is op
- Vind je het raar als ik mijn autobanden oppomp met een fietspomp tot 9 bar celsius?
- 'edde gij ow eige wel es afgevroagd veurwà pesies de ge nooit nie mee meugt?
- ach...een kromme hals en elke leek vindt dit geweldig. Mijn kleindochter doet dit mooier op haar tekefoon
- Zagers, klagers en mensen die vanop afstand denken te weten hoe het er aan toe gaat en gewoon hun vooroordeel volgen zullen er altijd zijn
- we proestten het uit toen we de stand bekeken na de 13e speeldag
- Wat dat betreft ben ik net zo kwaad op de Adviesburogeneratie. Met hun tweede huis in Frankrijk.
- Hi
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
