Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- is het aan het vriezen, mag je buiten niezen
- WIJ WILLEN DAT TOINE,
- Dè's hie zoe gek!?
- Je zou beter je ogen eens opendoen en die FUCKING luie kantjeslopers eens aan 't werk zetten, dan zal je wel zien wie de ervaring/recht van spreken heeft
- De beste stuurlui staan aan lager wal
- Als God één been was vergeten, had hinkelen lopen geheten
- In mijn knuisten ja!!
- jan-jaap staat aan lager wal
- met de verkeerde vrouw uit bed stappen
- Mèr mèr mèr toch!
- viola moutenbike wekend was af twee heel vette parcours gehadt en nu rusten
- Het leven is soms net wel een tunnel, soms zie je even het licht niet meer. Maar als je blijft doorlopen, kom je er vanzelf weer en zie je terug het mooie om je heen .
- Genk verliest: 'Krabbers! Caféploeg! Failliet! Het zal wel aan de scheids gelegen hebben! ...' Genk wint: 'Schandalig! Ze hebben geld van de steenkoolmijnen gekregen! Successupporters!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
