Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Is this thing better than cream cheese? NO!
- het is hier altijd donker, ik weet niet waar dat aan licht
- Voor iedereen die interesse heeft in het laten groeien van hun inleg door een geautomatiseerd systeem Bitcoin voor je te laten verhandelen, raad ik je
- zet er iets onder.... "banaan" of zo
- Inderdaad hebben bij zus flesje chamoagbe gedronken top
- Ik denk dat ik een kater heb dankzij de adem van een flink aangeschoten persoon... Koppijn!
- Dai bringt de leste wéken al automatisch van die lang plastieken handsjoon biej
- Sally Knetsers, voodoospecialist in een parochiale metalband, kan elk spannend verhaal zó vertellen dat het niemand boeit
- I incyst to have that bump in my neck removed
- hebben jullie al ooit een vliegtuig gezien?
- I'm awsome. It's get better. "It's is my life" - Jon Bovi
- In de boekhouding, of beter gezegd, in de jaarplanning van dit pretpark werd duidelijk melding gemaakt dat er op die dag een klant diarree moést krijgen door een bedorven hot-dog te eten
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
