Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- Hoe gaat het?
Ik mag niet klagen!
Ahzo?
Nee, ik màg dat niet, ik heb redenen zat en zou graag wíllen maar ik màg niet! - Sorry dat ik niet meehype. Ik kan er niks aan doen dat ik een eigen beeldvorming heb.
- Ecoñosto Meat Beat Mañi Festo
- Denk je nu echt dat jouw mening mij ook maar iéts interesseert???
- Özil keek zich de ogen uit toen hij in het immense stadion kwam
- een de One en KEER to buidelzak always two
- in mij leggen de vogels geen ei
- *ZUCHT* .... Nee meneer we bedoelen niet je pasWOORD maar je pasPOORT! Denk je nu echt dat je met "VOGELKONING1948" op een vliegtuig naar de VS mag???
- Ik heb soms (dikwijls) het gevoel dat ik mijn ogen eens moet uitsnuiten
- ᴾᵃᵏᵏᵉᵗ ᴮᴱ³⁴²⁸⁶³²⁻²⁰ ⁱˢ ᵛᵉʳᶻᵒⁿᵈᵉⁿ ⁿᵃᵃʳ ᵘʷ
- Ah kom, het seizoen van FCB is toch al geslaagd, ze hebben de Brugse metten toch al gewonnen! #cluwro
- Er liepen wel meer eikels rond. En die verloren bekermatch; Dennis praet daar niet graag over
- bedpraat over brad pitt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
