Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- maor ge HEDT toch al lichtmetaole velge?
- Ga naar de gilles in Binche kijken om te zien of er ergers geen pluim scheef staat waar je aanstoot kan aan kan nemen, klagers
- Heej Rozet heb jij nog koffie gezet? Heej ja heej ja hoow
- Helyes is Hongaars en het betekent "Juist". Hell yes!
- op een goede dag ontdekte ik dat ik ook iets anders kon doen met mijn geslachsdeel dan enkel plassen
- Voor de rust al 0-4. Werk aan de St Eloois Winkel
- Tis dees weik tomat suprème .. vuur de geïnteresseerde... 40fr mit beschuut ...
- waarbij de groenteman en de papegaai ontbraken en tante Truus gehaktballen liet zien
- Om te beginnen: het gaat me niet om het cafe op zich natuuelijk. Het gaat me om de essentie, de boodschap die hoer onderschuilt.
- oe loemp kunde zijn hé
- Well well... I just got vaginaized. How funny.
- "Delen is lief" toevoegen aan een bericht is gay!
- België gaat F-16's leveren aan Oekraiëne, maar wel pas in 2025. Ze weten dus dat het dan nog oorlog is. TOP-vooruitzichten!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
