Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Zullen we anders jouw aarsprobleem even aankaarten?
- klank maakt meer kapot dan je lief is
- Tja, haben sie es doch noch versaut. Aber wär ja auch zuviel verlangt gewesen. Jedenfalls dürfte es das jetzt mit der EL gewesen sein, in Genk ist so nix zu holen.
- what makes a certain group of my neighbors so smelly? Is it the deodorant they’re not using? The showers they’re not taking?
- En huppakee, je hebt weer op deze site zitten kijken. Tijd die je ook aan iets anders had kunnen besteden. Yes!!!
- geboren als kieke de vierkant zot een en om te goh, toch gewoon drabelstakt
- De La Soul - it´s just me, Marcel and I
- mijn baas richt niks uit en ik help hem daarmee.
- De jacht op oogballen door alsmaar meer spectaculaire roepstoeterij...
- buffalooo27: KVM kan een match fixen, maar een stream fixen is blijkbaar te moeilijk
- Je hoeft niet op facebook te vermelden dat je een tijdje niet bereikbaar bent. Niemand was sowieso van plan om je iets te sturen
- Defensief loop het de laatste tijd goed, maar voorin mogen we wat scherper zijn
- Heej Jeroen er kleeft iets onder je schoen, heej ja heej ja hooow!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
