Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Ik heb geen eigendunk, ik heb zelfkennis! Ik ben niet arrogant, ik heb zelfrespect!
- Ik stond mijn zitje in de bus af aan een oud vrouwtje. 's Avonds moest ik bij de baas komen en werd ik ontslagen als buschauffeur
- jst mam tebe k si to nrdila hihihi ma bo tudi pesek ane heh
- Serge G, De Vlaamse Jack Nicholson, zat eind jaren '80 in een funproject wat furure maakte met nougat-beat
- Hey Folks, For the last days some of you may encountered ugly speed problems from part of our infrastructure. We fought this and we lost. Yeah.
- Alex AgNEW... Zoveel new is daar ni aan 'ze'...
- Schit ik ben in slaap gevallen op de treijn en ben terug in Diepenbeek ja pff sorry eh volgende jaar kom ik zeker mee he laat je maar weten waar het is
- Opdoffer voor STVV vlak na de rust: Refaelov trapt Anderlecht vanop de stip op voorsprong. Upduller for STVV flat after the rest: Refaelov stairs Anderlecht fromup the dot on frontjump
- de kweker zit op zwart zaad
- all flat-earthers are fucking idiots
- in de lege zalen mijner blindheid, dans jij zachte storm nachtenlang
- Daar heb ik JOU toch niet voor nodig!?
- Uitreiken naar wat voor je ligt wordt gemakkelijker als je loslaat wat achter je ligt.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
