Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Everybody can sing in Liverpool! I know this for a fact! ~ Gary Dalyduring a live performance of "Christian"...
- Ik denk dat het beestje ontworpen is door Walter Van Beirendonck
- *ingehouden frustratie* *kleine zucht* STOP! Eindelijk!
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- Welke onverlaat heeft mijn reactie weggegumd??? Trouwens, welke onverlaat heeft ooit bedacht dat er suiker of melk in espresso moet?
- Gemoedelijk dansen de veertig blazoenblazers de aftocht
- Bèter eine DJ op verlof dan téén in diene hof ...
- smeirpaté
- Grotesko en zijn vriendin Shunt doen niet voor hem onder en mikten zelfs een erotisch getint filmpje van henzelf online
- Wat staat die dwaas daar in zijn handen te klappen?
- all flat-earthers are fucking idiots
- Als je iemand niet kan verdragen, loop dan eens een km in zijn schoenen. Je bent dan niet alleen 1 km van hem verwijderd, maar bovendien heb je zijn schoenen!
- Tourist: 'excuse me, what does ACK stand for?' Exasperated Native: 'It's the god damn call signal for the airport!'
- Op deze bouwplaats zit er zink in de grond van schaamte
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
