Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- de kapperszaak is permanent gesloten
- Enkel een smeerlap heeft het Leffe een bak bier mee te brengen naar een aa-bijeenkomst!
- Komààn zeg, wie wil er nu seks met een màn!? Euh ja, buiten vrouwen dan
- Dertien rare eenzaten in groep, eentje met een nieuwe telefoon, een Nokia
- in een reflex
- Op maandag 27 september 2004 om 17:33 uur waren hier nog 93 quaker(s)
- Computers: why are mine always shite?
- Kwaakt de kikker in het riet, gaat het regenen ... of niet
- Als alles doorgaat zoals het was, als we onze dagen doorbrengen met het feit dat 'dit de manier is waarop dingen altijd zijn gedaan', dan verdwijnt het geschenk, gesmoord door de as van angst en bezorgdheid om de status quo te verdedigen
- tombrugesboyforever: frenzie , niet iedereen is zo intillectueel als gij he
- I'm awsome. It's get better. "It's is my life" - Jon Bovi
- You'll never nordic walk alone
- Wat ik hiermee uitmaak is wat je niet gebruikt in de loop der tijd kwijtgespeeld. Oei tijd dus om
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
