Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ces't le ton qui fait la music ~ Rue Rapide
- Club Brugge gaat ook bij Waasland-Beveren onderuit. Dat is een kwootje waard
- je mag mn zus na de wedstrijd wel hebben.... "ik heb liever je shirt"
- De site voor de bierdrinkende man met gratis live zonnebank cams. Pilske erbij!
- Kwalitatief heeft Standard niet meer de kern van weleer en misschien staan zee wel op een plaats die hun kern waardig is
- Het loopt wat Stroefkens bij Anderlecht
- Aanslagje hier, bommetje daar... Wat zouden we toch zijn zonder "gedachten die uitgaan naar..."
- waar de galblaas van vol is loopt de inktpot van over
- word wakker klein roze gezichtje, hoe heb je geslapen mijn wichtje?
- waar wacht je op
- Hadde mèr haan eh!
- LETITSNoW! LE TITS NOW!
- Er zíjn tijden, dan breek ik een tak, als iemand van 30 jaar! UGH! (*krak*)
- Heej Corneel jij masturbeert véél te veel! Heej ja heej ja hooow!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
