Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Is het de bedoeling dat de 'lachend kakske' emoji van de aldi eruitziet als een buttplug?
- haar naam was keetje trippel
- Unless you're a doctor with a very large
- Om zeker te zijn dat ik genoeg deodorant gebruik, schrijf ik met de roller altijd mijn naam onder mijn oksels
- Is 1 cm rekking genoeg om gewoon lekker te batsen?
- Ich goan doa sebiet jumpen wie ne gare kwiet
- Jay-Z had R. Kelly uitgescholden voor vuile homo en R. had toen gezegd dat Jay-Z zélf een homo was.
- ...en dan geven ze die een Engelse naam die ze zelf verkeerd uitspreken, ik kenneth!
- Johanovic
- Euh, ja... gewoon, omdat gij stinkt
- Verzamel alle verschillende dopjes en vertrek naar de Olympische Spelen!
- OPA GAAT UIT Z´N DAK!!!!!
- What in the bibbity bobbity holy fuckballs is this shit?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
