Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Dan nóg, Karel! Dan nóg moet je niet zomaar in het wilde weg beginnen ejaculeren
- de pot verwijt de ketel dat de kat van huis is
- Stacake Zitvlaay, Lichtaart
- ik heb me bont en blauw geërgerd
- 1☬
- Dit is de site voor vadsige, zweterige en puffende vrachtwagenchauffeurs
- round eyed LAD dwarf bravery THIS perceive
- My wife left me because I became a flat earther.... but with a P900 camera I can bring her back!
- Himen nog veel wandelaars wandelen en picknicken en fietser. Hier zijn de foto,s
- als de dikke mager is geworden is de magere al lang dood.
- kijk eens allemaal hoe 'n belangrijk leven ik heb! Ik ga koffie drinken bij staarbuks in Brussel en ik maak daar dan foto's van die ik op feesboek post via mijn aaifoon!
- Mario èt ne Mexicano!
- van het tuinhuisje uitgraven van een rapsong te vinden en rapporten over een echte preset denk dat ze er tijdelijk in blijven
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
