Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Na zo'n avondje modeshow ben je kapót, het is hard werken hoor! OOIT EEN KOOLMIJN VAN DE BINNENKANT GEZIEN, LUIE HAUTAINE TRUT!?
- het hoeft niet lekker te zijn als het maar veel is
- Zoek via Noodle, voor de beste soepresultaten
- negatieve klantenbindingen zijn ons volledig vreemd. U MOET niks!
- Hoe komt het dat je nooit olifanten ziet die zich verstoppen in bomen? Omdat ze er héél goed in zijn
- Graduaat elektromechanica. - Granulaat?
- It sounds too good to be true and it is.
- ergens met kop en schotel bovenuit steken
- Technimasnimasters
- in een reflex
- Zo goed als helder weer met kans op in Diepenbeek vanochtend
- Iedereen die 'Nike' uitspreekt als 'NAAIK' is DOM!!!!!!!!!!!!
- ...dat vraag ik eigenlijk niet, maar toch bedankt voor deze randinformatie die vroeg of laat, tijdens het ijlen, misschien wel eens van pas gaat komen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
