Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Ik doe geen zaken met dat kakvolk. Jij wel? Ben jij dan ook zo'n dwaas?
- Wanneer komt er weer een 'De Ideale Wereld' voor volwassenen?
- Astried Kolziol, een typische klappij die "nooit wat verkeerd doet", eet géén eclairs. Nooit. Het is niet dat ze er tegen is ofsoo, maar ze lúst die gewoon niet!
- Dus nee
- Never knock on heaven´s door..... ring the bell and run away hahahaha!
- regent het in november is het binnenkort december
- Seg Bart, ik bén gaan kijken voor iets anders he... en ik heb iets gevonden! En 't is iets veel beter dan uw schijtbedrijf. Groetjes, Roel
- Geen Vlaamse band vertegenwoordigt de Belgische driekleur zo overtuigend als K3: zwart geel ros
- ik heb een tante en een oom die neuken nog altijd met condoom
- I am kacking in my brook!
- Misschien er een bache overheen trekken?
- In mijn knuisten ja!!
- possibly one of the most irritating things ever! just bloody laugh for fuck's sake! (lol)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
