Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- It's much too late to do anything about rock & roll now ... ~ Jerry Garcia
- Drie moanden sit ik nu op boddiebulding, in Purremerend?
- Partizan lost 5-0 because they are now in Gent and not in Genk....lol
- jaja maandag de 25 ste naar carat rerion @ illusion
- aaah.. je moeder laat een boer en ze buigt als een salet!!!
- It Was a Very Long Conversation but at the End We Didn't Shake Hands
- Ah kom, het seizoen van FCB is toch al geslaagd, ze hebben de Brugse metten toch al gewonnen! #cluwro
- Sonny Crockett lachte groen toen hij de 'I am gay'-stickers op z'n Ferrari zag
- Nou, na een paar dagen kan ik alleen maar WAUW zeggen! Ik heb net een totale winst van 863,29 euro opgenomen
- valt er sneeuw in mei is kerstmis voorbij
- Clement op zalige wijze: "ze liepen overal achter onze spelers aan. Als er sommigen naar toilet waren gegaan, dat ze ook waren mee gegaan"
- Oh... en leer godverdomme spellen als je gaat lopen bedreigen!
- Sjantallllll
- ZUCHT... wil je wel een beetje U-I-T-K-I-J-K-E-N !?!? IK ZEG HET NET!!!!! ja sorry... NEE NIKS SORRY!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
