Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- OPOSTI-OPOSTI !!!
- pluk de dag niet voor het avond is
- "ik maak gewoon filmpjes die nergens op slaan of over Ajax" ... Dat is toch hetzelfde?
- 'Zo, dat was het dan, hier scheiden onze wegen. Bedankt voor de samenwerking!' 'Fuck off'
- You have a very fascinating profile and you look generous as well and would love to be your friend can you please add me as a friend?
- dus was die discussie zoals het hierboven beschreven staat over het gehele gebied mijn enige opmerking richting jouw persoon was dat je het papiertje nadat je zijn kont had afgeveegt ook gewoon weggo
- eergisteren was morgen gisteren
- mensen die nooit wat geven, daar krijg ik het van
- Ich lach mich de lul oet de boks...
- de vernieuwde tippelzone is best fraai
- Jormeidt & Walbrik Allochtre
- mor da zijn mig manne die!
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
