Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Delen is lief! En "Delen is lief!" aan je bericht toevoegen is belachelijk en afgezaagd!
- a spice is a spice
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- wie niet weg is, is er nog
- In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad
- NANCY! GODDAMMIT! BEER!! UNDERSTAND!?
- als de nacht valt is het donker
- ze zouden beter een onderzoek doen om uit te zoeken welk onderzoek gevoerd moet worden om tot meest nutteloos/waardeloos onderzoek van 2010 uitgeroepen te worden
- Ik vind ALLES stom aan jou
- Heeft er iemand toevallig nog iemand een zeef die ik ff mag lenen?
- Earsex... Once you go black, you go deaf!
- BNP : Suite à une mise à jour de notre système, nous vous demandons d'actualiser vos coordonnés personelles afin de sécuriser tout accés à votre compte : S'identifier
- <GoeBezig> *ons marieeeee-louise veert op- en neer, ze rijdt ruw op mijn rechte banaan
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
