Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Whadzieeeeeee!!! (te zeggen als iemand uitbundig niest)
- Ergens op bezoek gaan en dan plots beseffen dat er ook in dàt huis ergens vuil ondergoed ligt... Brrr!!
- Wat nou,JA ? Zou je niet even goedemorgen zeggen ? En heb je alle kaksels al van het dek geschrobt?
- 35% van de vrouwen heeft last van een opgeblazen gevoel
- STVV: the tables have turned inderdaad! 360°!
- ik heb de kok horen fluiten , maar hij weet niet waar de lepel hangt
- De negentien kompetitiewedstrijden die Musonda meespeelde met de groen-zwaften werden met zorg ge kozen
- I challenge every christian to stand at the edge of a cliff, pray for safe passage across to the other side and take the leap of enlightenmen
- Mijn Ikea kastje staat niet echt stabiel, ik begreep dan ook geen snars van de handleiding
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- wie niet sterk is is slap
- Het waren doorgaans de hoofdletters in haar krant die Wivina Scholvleughe de nodige kopzorgen verschaften.
- Cerle heeft nu een man meer en probeert dat toch nog uit te buiten.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
