Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- wat baten stok en bril als de uil geen handen heeft
- I have said it doesn't times already! Ik heb het al duizend keer gezegd!
- Eerlijk is eerlijk, destijds hebben de missionarissen het geloof ook zonder condoom verspreid.
- als het kalf verdronken is , kon het niet zwemmen
- Als je in een goeie periode zit, weten je vrienden wie je bent. Als je in een dip zit, weet je wie je vrienden zijn
- Ik heb geen sixpack, ik heb gewoon één grote buikspier
- met de deur in de boter vallen
- binnen een paar weken of maanden krieorlt het van die uilen hier in belgie.en het zit er al van vol......... kloteleiders,en morgen gaan we verder lachen met clinton aan de macht whahahahaha
- Hoe laank
- Voor iedereen die interesse heeft in het laten groeien van hun inleg door een geautomatiseerd systeem Bitcoin voor je te laten verhandelen, raad ik je
- wie niet sterk is moet het zien te worden
- Boro Bast Binsterens, een sigarenrokende zwermatoloog uit Flessenbarg, heeft het drankblik voor linkshandigen uitgevogeld
- hoge omen drinken veel koffie
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
