Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- Het is een zootje bij Standard, dat kunnen we u al zeggen.
- Mja, jammer dat die fraaie pijp in je avatar in het niet valt met dat bakkes van jou als achtergrond. En neen, ik trek ook geen volle zalen
- today in sbs they said kasamh se cast is soon going to turkey[Inbastul] for a shoot
- Ben uit de kast gekomeeuh... kan ik ein-de-lijk mijn binnen-sjaaltjeuh draaageuh
- Gelezen typo in een interview met Justine Henin: "In een reflex greep ik naar de bal. Pal op mijn pik natuurlijk."
- att vara en bajare är som en accessoar att aldrig vinna ngn titel eller varit i europa borde man stänga laget.
- bier goed al goed
- Voedseldief verschranst zich in de kelder van een restaurant...
- Geen Vlaamse band vertegenwoordigt de Belgische driekleur zo overtuigend als K3: zwart geel ros
- zie je buiten Janneke maan, heb je je gordijnen niet dichtgedaan .
- wilt u kennismaken met een OekraIense vrouw? Klik hier om uit te schrijven.
- is de put leeg had het kalf dorst
- wie de lat hoog legt springt er onderdoor
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
