Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- This one's for the people who can't read ~ Liam Gallagher
- er is de afgelopen eeuwen dan ook veel te veel stront versast!
- Ik heb de indruk dat er een probleem is met mijn hersenstam. Volgens de dokter zit het tussen de oren
- De Miss was misschien nog maar net in Mississipi of ze miste haar middel tegen misselijkheid
- de kat valt niet ver van de boom
- I was vershricked
- Zou Club Brugge tijdens de rust niet snel François Englert de kleedkamer binnenloodsen? Die zou wat uitleg kunnen geven over een deeltjesversneller
- Nee want dan zien ze mijn tepels!!!
- att vara en bajare är som en accessoar att aldrig vinna ngn titel eller varit i europa borde man stänga laget.
- "Hallo? Is Paul Kalkbrenner?" "Nee, die is met Derrick May"
- Iemand zijn kapotte fietswiel kwijt? Die zijn ze hier int midden van de nacht zomaar op straat kwamen gooien
- Gelukkiglijk hebben we dagdagelijks zozoiets van goh zeg maar
- Als Josiane Van Der Zugt een mopje vertelt, hoe slecht ook, kan je maar best lachen. Ze heeft een onnavolgbare 'rechtse' en is niet bang deze te gebruiken
- tis toch wao seg!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
