Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- anon6582: Ow thomas voelt zich een beetje beledigd, en dat op een chat op het internet. Kom da tegen
- In de jaren '70 was "Ik zie een ster" hét homoliedje bij uitstek!
- Existentiėle vragen
- Met de Watusi in de Jaccuzi
- hij zit op een stoel met zijn broer omlaag en de stripster er op :wink: :wink: :wink:
- Moraliteit is doen wat goed is ongeacht wat je wordt opgedragen. Religie is doen wat je wordt opgedragen ongeacht wat goed is
- Dit artikel is exclusief voor abonnees, niet-abonnees, toevallige bezoekers, bewuste bezoekers en iedereen die niet vernoemd wordt.
- Heej Theo ben jij een zuiplap ofzo? Heej ja heej ja hooow!
- “Standing alone is better than standing with people who don't value you.”
- of huurs dich neet tegooi?
- Neem een pauze van het stressvolle werkschema. Ga uit met je geliefden en heb plezier
- Ik heb in mijn achtertuin N'tzawloak staan, de bekende, onzichtbare, knalroze eenhoorn. Je kan hem niet horen of voelen en dus ook niet zien. Maar hij staat er wel degelijk. Geloof je me niet? Bewijs dan dat hij er niet staat. Ik ben trouwens erg beledigd als iemand zegt dat N'tzawloak niet bestaat
- Oostende - Standard: Vier-één. De Rouches weer op hun douze olé olé!! :)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
