Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- 'Thuis' is gewoon een zielig alternatief voor zielige mensen die eerlijk gezegd naar 'Familie' willen kijken, maar die zichzelf gedwongen hebben om VTM te boycotten. Terwijl het allebei BROL is
- schijtlijster, stinkvink, spauwkauw
- In de Hemel is geen bier dus drinken wij het hier
- Hemeltjelief wat stinkt gij toch...
- betonrot is een zwak excuus om geen fuif te houden op je dakterras, Gerard!
- shamm01: one thing i will say..both your teams are full of fking glory hunting armchair fans
- als het kalf verdronken is moet de stier weer zijn plicht doen
- de piloot zit aan de grond
- waarom gaat een belg op zijn brommer naar de boeren... om te kneugelen!
- Zie jij het zitten om langer te gaan werken om meer pensioen te kunnen krijgen?En dan minder tijd hebben om ervan te genieten? NEE.
- Als je in een goeie periode zit, weten je vrienden wie je bent. Als je in een dip zit, weet je wie je vrienden zijn
- Ik kan niet meer aan alle plekjes op mijn rug wegens stramme spieren. Wat vervelend is, want sinds enkele maanden tiert mijn rughaar welig en dat jeukt
- Kan u dan potjandorie niet zien dat wij werk aan het verrichten zijn, onaangenaam persoon!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
