Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I go to a very visual place when I'm singing. It's very cinematic and I get this feeling of space. I love when music does that. ~ Dave Gahan
- jan-jaap staat aan lager wal
- Partizan lost 5-0 because they are now in Gent and not in Genk....lol
- Niemand raakt gelukkig gewond. Gelukkig raakt niemand gewond.
- 'Mag ik eens even passeren aub?' wil niet zeggen 'Blijf zo lang mogelijk halsstarrig de doorgang blokkeren' TRUT!!
- De sekswerkers mogen weer aan de slag na de corona-toestanden. Wel best voorlopig nog in de ellebogen klaarkomen.
- Timmie John Goerak, een bijzonder ongetalenteerde ku(ns)tschulder die in zijn ellebogen kan bijten, ontbijt steevast tweedaags om 13u56
- Ik heb planquenkoort's
- letsdo1 (18:52:46) : seeing your ugly mugs in 15 days
- STEGEBAKANGSK!
- Heej Omer heb je weer jeuk aan je ster? Heej ja heej ja hooow!
- Zoals de overclocking thuis tikt, tikt ze nergens
- Er is een voor en naaaa, in Appelscha, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in Appelschaaaaaa
- People pay tribute to these rules every time they make up words-- whether for marketing purposes (Nite-Lite, Cold-Eeze, Unix), slang (reefer, dweeb, doofus), a created world (hobbit, Leela,
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
