Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- Ik stond met mn oren te klapperen. Wou het liefst even hun ouders een schop verkopen. Dat is toch niet normaal joh?
- Liefste, ik wou uw naam schrijven in mijn onderbroek maar de inkt was al op bij het eerste streepje.
- Het rijk van Koning Lawaai is weer wat groter geworden
- Hij wíst dat die vlieg er zat, maar republikeinen slaan nooit strontvliegen dood, ze denken nl dat die reïncarneren als democraten.
- sasha fistel
- Heej Albrecht wij lachen met Anderlecht! Heej ja heej ja hooow!
- Volgende week publiceren we de definitieve lijst van wie er nu allemaal kwaad is op wie in ons zielig klaagland. Zielige klagers.
- 1 boodschap aan FIFA: FIFO!!
- So it's Bronic and Free-Free? :)
- een kip legt het ei nooit ver van het nest
- waar is die foutmelding nu weer goed voor
- de winkelier heeft er geen boodschap aan
- je zult er maar mee te maken hebben ..... het is onvoorstelbaar wat hier allemaal los los loopt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
