Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- Iemand heeft sambam gebeld en die zijn komen kijken en nu moet dat vrouwke stoppen met muziek spelen ocharme
- Geen belgen bij de slachtoffers? Oh, dan is er in feite niks aan de hand. Is er een probleem ergens? Het is zacht weer voor de tijd van het jaar, er is voetbal en we hebben veel te eten; Slaapwel liev
- Morgen na de jeugtrechtbank lol :(
- "Nu ik stop, vinden ze Deschacht allemaal de beste" - Ik niet Oli, ik niet.
- de missionaris wist zich geen houding te geven
- de zaal is tot de nek gevuld
- There weren’t chemicals like protection clear coat that could cover your paint
- heerenveen speel tnou ook niet bepaald goed gelukkig
- Er is daar nog onraad sire
- orlandosapinto: komaan rsca doe je wat je best doet, 2-0 weggeven
- Zeg nooit "zeg nooit nooit"
- Рул теіскенс is ен тoфи
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
