Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I don't know anything about music, In my life you don't have to. ~ Elvis Presley
- Missch klopt het niet. Maar dat vertel je me zondagav? Werkte je bij Adecco?/Als ik teveel vraag, zeg maar. Wil je nt stalken
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- Grotesko has no description!
- hè Eénoog! Ik dacht al dat geld valt zomaar uit de hemel!
- De glimlach is een licht aan het venster van je gezicht, dat toont dat je hart thuis is
- But then I spent so many nights feeling sorry for Marcel but I grew strong, and I learned how to get along
- Kwalitatief heeft Standard niet meer de kern van weleer en misschien staan zee wel op een plaats die hun kern waardig is
- Het verschil tussen een dialoog en diaree is , dat je bij een dialoog rond de pot kan draaien
- Hoe was je hand !
- ja en die oefendagen en het moeilijkst van alles was om te doen alsof ik niet kon dansen whahahahaha
- "Hallo? Is Paul Kalkbrenner?" "Nee, die is met Derrick May"
- vieze middagpost
- RSCA - KVM: Thoelen krijgt rode kaart. Wie gaan ze nu in Thoel zetten?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
