Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Everybody can sing in Liverpool! I know this for a fact! ~ Gary Dalyduring a live performance of "Christian"...
- Liefste, je moet jezelf niet zo afbreken. Dat zal ik wel doen.
- is dagelijks rukken schadelijk?
- HoTMaiL (upper- en lowercase: HTML) in je statusbalk als je naar Hotmail surft. Waarom is dat?
- "Nu moeten we nog harder werken, want het kan alleen maar beter gaan. We spelen niet ons beste spel, maar zo winnen is ook wel leuk", zei Soeataers nog
- I just applied for a job in the Citroen factory. I had to send in 2CVs.
- Diej twéé verdachte types aanne toog vrogge zicht Aaf vuurwaat er do aan de deur vanne wc eine constant mit zéén vuust in ziene mond steit te danse ??
- Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
- Over iedere kwestie bestaan er twee meningen. De verkeerde en de mijne.
- mijn vrouw is al een uur aan het duiken, hoewel ze gisteren pas leerde zwemmen
- Heej Jeroen er kleeft iets onder je schoen, heej ja heej ja hooow!
- Genk toont wie de baas is: competitieleider opent play-offs met verdiende zege, Club mag titel vergeten
- rsca34sportingboy: Er is geen sprake van buitenspel want het VAR-busje was vertrokken vanop de eigen helft van het land
- Vroeger, werd gedronken en gesnoven in de straat... had de slagersjongen nog coke paraat. De metselaar kon zingend op de wijven slaan, de melkboer legde fluitend een lijn, om hard te gaan
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
