Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Zwen is al geruime tijd blogger op deze site en heeft qua posts altijd wel wat
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Pasta als ik vanavond spaghetti maak?
- Mijn schoonmoder heeft geen kinderen :(
- Zolang ze niet alles weten hebben ze altijd een oordeel klaar maar heb daar schijf aan xxxx
- vrij verstandig neuk een appel
- Genk IS kampioen. Voor de derde maal.
- “Accidentje maakt het net wat specialer”: hippe baby’s hebben een é in hun naam
- fœtor ergo sum (ik stink, dus ik ben)
- wa wast?e wasmachien
- Думаю, это понравится участникам группы
- 3 september 2021 zal de geschiedenis ingaan als de dag dat we evenveel kwootjes als blogberichten hadden, namelijk 4457.
- het vogeltje zingt zoals het gebeft is
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
