Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- Als je snel wil gaan, ga dan alleen!! Als je ver wil geraken, ga dan samen!!
- ik zeg altaa:"de boeren zent geweest"
- 08: 15 a.m. - Rana returns to bedroom to find kitty barf all over the bed.
- Werknemer: "Baas... Ik kan u 3 namen noemen..." Baas: "Oh... Zet u even..." (Werknemer gaat zitten en kijkt héél serieus) Baas: "Zeg maar." Werknemer: "Euhmmmmm... *kuch*... Jimi Hendrix, Paul McCartney, en El'n Jaaahn"
- Op zijn 24ste is de Noorse middenvelder vastte waarde bij Sheffield United, een Engelse tweedeklasser.
- george bush zou zich misschien beter eens wat minder focussen op zijn gefakete orgasmes!
- Terug de teleurstelling, vernederin en slaag gehandgehaafd
- Fantatisch!
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- Clement op zalige wijze: "ze liepen overal achter onze spelers aan. Als er sommigen naar toilet waren gegaan, dat ze ook waren mee gegaan"
- Aĺlez we mogen nu met 10 buiten in de kou gaan zitten zonder toiletbezoek en als we dood gaan.mogen er 50 man.komen.
- Kolbosterbessen: brokjes die in je gathaar blijven hangen
- JP zei just dèt de vrullie wc's allomaol weer tegooi duurschasse
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
