Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Een doos is een doos, maar dan ook weer niet
- In een onwezenlijke, ontastbare en oppermachtige godheid geloven = OK. Durven te stellen dat er een parallelle wereld is die de onze soms kruist = dwaas. Yeah right. Religie = hypocriet
- I have just spent over an hour reading the messages on this board, I find them facinating!
- ja, ik lach me in ieder geval niet kapot
- Nou... Trekt hij zijn pak uit zit er een soort Kinderpyjama onder met allemaal plaatjes...
- Discutez avec n'importe qui dans le monde grâce à cet appareil de traduction pratique
- Bespaar op leuke reizen door thuis te blijven. Meer tips volgen nog.
- we hebben bijna 16000 datums in onze database.
- Een gebalanceerd dieet is chocolade in twee handen.
- waarom moet er altijd eentje zijn die vóór de rest op de grond gaat liggen bij groepsfoto's?
- Laten bosmensen ook winden?
- doe maar goed je best dan doe je al gek genoeg
- Steugrosnerf
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
