Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I Hate Music, Especially When It´s Played ~ Jimmy Durante
- Sèg Petrik wor is menne bril jong?
- Voila tis gebuert bel deh vanne zégeriej aane kanaal mer vuur 3 noew sjebrangs!!!!!!!! Whaaaaaaaaaa
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- en katscheten zijn dus mijolprotten
- Ja zeg, hoe kan Benny daar nu een antwoord op hebben ?
- Ik heb hier een geopende diepvriespizza gevonden maar weet niet of die van mij/mei of jullie/juli is
- Ik kan niet klaarkomen. Ik ben een meisje. Hoe moet dit
- de sloot uit de koeien halen
- Jao
- oh jakkes wat ´n lelijke tattoo heb je daar... heb je die zelf gemaakt of zo?
- Wat zijn rotatiepers?
- Ik ben slechts een wenkbrauw verwijdert van m´n utopische levensdroom
- Als China iets heeft dat de VS hebben is het diefstal. Als China iets heeft dat VS niet hebben is het een gevaar voor hun nationale veiligheid.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
