Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- beter 1 gek in de hand dan 10 op de vlucht
- Iedereen die niet start, is door lichte blessures of gewoon niet klaar zijn.
- Ik weet niet hoe, maar vergelijk het met een aardappel.
- Weet iemand ongeveer in Maasmechelen helikopter boven vliegt
- dit is quote 3890
- I just applied for a job in the Citroen factory. I had to send in 2CVs.
- Verzamel alle verschillende dopjes en vertrek naar de Olympische Spelen!
- Wie heeft er nog ergens een heks staan die je niet meer wilt ik ben er heel blij mee (geen oma's of zo)
- Geklaag van Club Brugge op ref stuit op onbegrip: "Naast de kwestie"
- Misjnitski
- Die zal wel zu strak nimme stoan peins
- Ik bààl van het woord 'leuk' en het woord 'balen' vind ik niet leuk!
- Ik ben er klaar mee, sowieso weette? Ik heb zoiets van goh ofzooo zeg maar... Wa is deeees?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
