Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- is het aan het vriezen, mag je buiten niezen
- rob de nijs: ik was 16 en jij was 98
- de appel valt niet ver van de hoge bomen die veel wind vangen
- Poll: Moet Anderlecht heb buiten kieperen?
- Gij hedt kak aan uw hand! Stikjaloers
- Grassgrow Rangers
- de wereldkampioenschappen ´zomaar wat staan´ worden geannuleerd wegens te weinig zitplaatsen
- Een ding is zeker , een olifant schijt meer dan een apotheker (dixit Wally)
- Aunt Bunt Cunt
- Club Brugge doet me geeuwen. Zo fel dat mijn kaken ervan pijn doen
- LETITSNoW! LE TITS NOW!
- "ik maak gewoon filmpjes die nergens op slaan of over Ajax" ... Dat is toch hetzelfde?
- Le Cannonier: het terrein waar op weekdagen schapen lopen. En in het weekend ook.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
