Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I don't know anything about music, In my life you don't have to. ~ Elvis Presley
- Wát!? MET STRÓNT GOOIEN!?
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- De man zou enkel zijn onderbroek weer in de plooi getrokken hebben. Aan iets anders werd in geen velden of wegen getrokken. En dat terwijl onderbroeken meestal UIT de plooi worden getrokken
- Om idioten te doen nadenken: heeft schaduw een dikte?
- My nosehair grows half an inch overnight
- Franky Verticuteren
- Thomas pikte 120 seconden inpikte van zijn concurrenten,
- shroom shroom eddiehead
- Dat kan ook overdag!
- Arrestien Vervoeren, een gefrustreerde kerosineverslaafde gitariste uit Boervelde, vindt het practisch om dingen eerst vanuit diverse perspectieven te bekijken en er dan los op los te gaan
- Trainer va mij kloten tis topen daj neerstukt vanacht e da meen ik
- Voele leul
- De glimlach is een licht aan het venster van je gezicht, dat toont dat je hart thuis is
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
