Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I Hate Music, Especially When It´s Played ~ Jimmy Durante
- beter 10 vingers in de lucht dan 1 aan de circelzaag
- De loop loopt door
- viola moutenbike wekend was af twee heel vette parcours gehadt en nu rusten
- Ai! Ik moet plots kakken! Wat nu!?
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- Stolen!
- Hi dear friends. My team members and I are tickled we came across the posts. I’ve been scouring for this info for weeks and I will be sure t
- Hoe kun je 9 jaar zijn en ook gewoon iets goed doen lmao ik ben 17 en kan een eitje bakken of de hond uitlaten ofzo smh?
- LOEPZUIVERE PENALTY , maar noch de scheids, noch de lijnrechters, noch de vierde scheids, noch de VAR ziet dat? RONDUIT BECHAMEND !!!!!!
- Bon Jeavie: 'SHUFFLE MY KNOB, AND YOU'RE TO BLAME, YOU GIVE LOVE A BAD NAME!'
- And if the double decker bus...
- tour tull LOL howard!!
- I'm so hungover I wish I was dead
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
