Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- mijn baas richt niks uit en ik help hem daarmee.
- hij die zonder zit werpe de eerste munt
- Pineegel! hehehehehehe!!!!!
- oefening baart kunst en als je genoeg oefent baar je vanzelf
- Aandacht aan Genk supporters. Match vanavond wordt gestreeld via YouTube.
- Misschien er een bache overheen trekken?
- KVO maandag pingel en winst gemist, nu 2-0 weggegeven. Maturiteit 0,0 met al hun statistiek-aankopen.
- Wat staat er vandaag op het programma? Zetelliggen, zakdabben, boeren en ruften. Én tv-gapen
- MENSSSSS!!
- Baas, neem een racecar, neem een Saab.
- Hij zegt ook dat het niet gratis is dat u daarvoor moet betalen na een maand? En dat ze niks gratis geven. Maar heb wel gelAchen?
- Ma en Va volgen met de Zastava de route van Strava in Java. Opgepast voor lava. Drink anders nog wat cava! Okee ça va!
- lamalord: belgium 3-0 (involvement of vanaken in this goal: 0%)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
