Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- Dat je stinkt is niet de reden dat ik niet bij je wil zijn, ik ben gewoon liever bij mensen die niét stinken
- je moet geen oude pinten van de toog halen
- RNB = ZAAGMUZIEK
- Als hij niets anders te eten had, leefde Godfried van bouillon.
- Seg Joengeuh!!
- Zoude het Menen??
- een staande ovulatie krijgen
- bier is slecht voor de mens vooral als het slecht bier is
- Euh, ja... gewoon, omdat gij stinkt
- Het werd hochzeit dat die twee gingen trouwen!
- handen kapot of ik schiet je omhoog
- Se acerca el fin de semana! ¿Miedo? quién dijo miedo! podemos con todat
- Bazen zijn als wolken, als ze weg zijn is het veel zonniger!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
