Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- al schudt de jongen zo kloek, de laatste druppel valt in de broek
- Galinga naknak uy, sigo man tanan!
- En ook vandaag valt er niets te winnen hier.
- Van Der Gijp heeft het blijkbaar niet zo begrepen op de Rode Duivels. Dat is niet erg. Van sommige mensen is de mening niet belangrijk.
- Welk vind jij het mooiste woord, ongeveer of onderbroek?
- maar voor wegbeud niet erg
- Hoever is het nog tot de oever? Tot zover anders ga je er ovèr
- KURT!! We moeten weer helemaal vanaf knul beginnen
- Hoe gaat het?
Ik mag niet klagen!
Ahzo?
Nee, ik màg dat niet, ik heb redenen zat en zou graag wíllen maar ik màg niet! - Zijn taak bestaat erin de truitjes aan te geven voor de matchkes op training. D'Onofrio zegt dan 'Defour een truitje', en Conceicao smijt het dan in diens gezicht.
- beter achter het hek dan in de sloot
- als de nacht valt is het donker
- Is Eddie Vedder? Nee, die is met Brian May.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
