Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Roger Stabilisé
- Mignolèèèt, Mignolèèè èèèèt, zombie, zombie, zombie ie ie
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- Paul stonk echt verschrikkelijk, toen hij zondagnacht thuiskwam. Maar hij was zo gelukkig en ik ook
- En iedereen blijft maar delen, allemaal moeite met wakker worden en logisch nadenken!
- de kroegbaas is het allemaal goed zat
- Fiscus Benjamin
- beter een slecht quootje aan de muur dan tien in het haardvuur
- Voila tis gebuert bel deh vanne zégeriej aane kanaal mer vuur 3 noew sjebrangs!!!!!!!! Whaaaaaaaaaa
- Bepaalde mensen en wolken kunt ge met elkaar vergelijken, op ne keer trekken ze weg en wordt het toch nog een stralende dag
- Heeft Linda een lelijke broche gekocht?
- Is er. U echt geen echte sjeik die RSCA wil overnemen.
- Hij heeft een uitdrukking op zijn gezicht alsof ze alwéér in zijn brooddoos gepist hebben en zich toch stoer probeert te houden
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
