Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- hij heeft heel wat noten op zijn balk
- Zullen we q-music op zetten? Nee dankje, ik heb géén zin in Clouseau, roxette of gerecycleerde david guetta ROMMEL
- als het kalf verdronken is , is de koe bedroefd
- I am a naked spaceman. I like to stand naked on the moon
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- van daag wel morgen niet wat een klugd
- Discutez avec n'importe qui dans le monde grâce à cet appareil de traduction pratique
- chaos is slechts een hogere vorm van ordenen
- alleSINDS.... sukkels, het is ALLESZINS
- half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen
- Mijn smaak is niet de norm. Maar de norm is dan ook niet mijn smaak! 1-0 voor mij!
- nutteloos sport: bobsleeen met obstakels
- The
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
