Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- Kan u dan potjandorie niet zien dat wij werk aan het verrichten zijn, onaangenaam persoon!
- beter een appel in de hand dan gewond na een fikse brand
- Er is een voor en naaaa, in Appelscha, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in Appelschaaaaaa
- Nog waal.,allein papeer bienoa op
- Het lijkt wel of alle lekkere mensen opgebruikt zijn
- Seg Mightyghost69, weer op de kosten van de baas aan´t surfen ja??
- Genk IS kampioen. Voor de derde maal.
- Nu de kroegen gesloten zijn, lijkt een hondje me wel leuk. Zit te denken aan ierse pup
- Er was laatst een stroomstoring in Kapellen. Drie Antwerpenaars hebben uren vastgezeten op de roltrap !
- Na veel vijgen en zessen...
- het zijn de witte dagen voor kerst
- Die 'nu wél' slaat op het feit dat Verceiteren aan het begin van het seizoen nei zei tegen KRC Geink omwille van familiale reidenen
- Der jammerlappen beim Treppengeländer rutschen... Ist nochmal gut gegangen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
