Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Dit wordt het mooiste stadion in België, misschien zelfs in Europa” - en dan komt Cercle een stok in de wielen steken. Hahaha!!!
- in het land der zakken is een bal koning
- Sorry dat ik niet meehype. Ik kan er niks aan doen dat ik een eigen beeldvorming heb.
- dit is wel écht een website voor mensen die ooit op internet surfen!!
- Chééééélq = Geert
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- mijn baas richt niks uit en ik help hem daarmee.
- Van mensen die nooit wat geven krijg ik wat .
- Als hij niets anders te eten had leefde Godfried van boullion
- ze zijn zelfs tegen mijn voorgevel komen kakken
- Op 3 en 4 Mei 2001 worden in de Koninklijke Schouwburg in Den Haag twee rexc3xbcnieconcerten gegeven door de vier originele leden.
- Ik ben verstrooid, ik ben verstrooid, ik heb mijn vuile onderbroeken in de glasbak gegooid!
- Grâce à la sonnette connectée au système d’alarme Viresure, vous avez une vue directe sur ce qu’il se passe devant chez vous.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
