Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Wasda? Ne Masda.
- (zeep) *blöw-öw-sriiieebblsk-blöwöwöwscccchhhhhhhhhhhhhhhh* (9/9/2002 22.35)
- oposti oposti!
- aangezien jij geestelijk niet helemaal gezond in elkaar steekt
- krantenlezers zijn gevoeliger voor druk dan voor denkfouten
- Velen voelen zich angstig en onzeker n' shit. Risico’s verminderen en verzekeren zijn nodig, maar nemen niet altijd de angst weg yo.
- Het kan daarentegen géén kwaad om dingen eens van diverse kanten te bekijken
- what's the difference between God and Bono? ... God doesn't think he's Bono
- Ik ben te lelijk om bij de knappe mensen gegroepeerd te worden
- Als je het gevoel hebt dat je genoeg flauwe zever hebt gezien op het internet, dan heb je Eluterius nog niet grondig doorzocht
- Maar! Van achter m'n pilaar verschijnt haar lachende gezicht
- Ons Lizette is goed in bed.
- Ik ben vandaag zonder bh gaan werken! Maar ja, ik ben dan ook een man
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
