Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Paard trapt man in ziekenhuis bij Derbyclub Opglabbeek. WTF DOET EEN PAARD IN EEN ZIEKENHUIS??
- Wil je wel een beetje uitkijken??? Ik zeg het net!!!
- I have forgissed me
- Aardgas Jaskas Kaskouskas Edgardgasjas Jaskansaskansjaskas
- Je hoeft niet op facebook te vermelden dat je een tijdje niet bereikbaar bent. Niemand was sowieso van plan om je iets te sturen
- zingend de kerk uit
- Op zijn 24ste is de Noorse middenvelder vastte waarde bij Sheffield United, een Engelse tweedeklasser.
- dänny dip bovenvernoemd memorabilia vaker behandelen
- Wit-Rusland speelt in het rood, de Rode Duivels in het wit.
- Er guckte, als hätte er in Köln Donner gehört
- ik heb de opmerkingen van Han en Sacha verwerkt in de fractie van de BBQ Natuurlijk is je partner ook van harte welkom
- Velen hebben al eerder gefaald. Zal JIJ degene zijn die de proef zal voltooien?
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
