Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Als je in god gelooft zal je nooit nog bang zijn. Inderdaad want dan ben je alle realiteitszin kwijt
- Het is dus zeker niét zo dat deze machinaal gefabriceerde steunkousen al gebruikt zijn geweest door, pak 'm beet, zevenduizend Spanjaarden
- Sonnegsen hoas
- Weinig is veel, als het van een echte vriend komt !!!!
- Deze onderbroek héb ik al eens aangehad!
- Na onderzoek bleek dat de gemiddelde prijs voor een woonhuis in de provincie Antwerpen, redelijk wat schilde met - pakweg - Kapellen
- als het regent in mei is april voorbij
- heavensdisconnecticate
- det maakt neet oet...oppen droege goeie, kappen en sjnorken
- je statusupdate straalt frustratie uit, je lokt reactie uit, en als ik dan vraag wat er scheelt ben je meteen ook maar kwaad op mij. Ja, jij komt er wel.
- Paard trapt man in ziekenhuis bij Derbyclub Opglabbeek. WTF DOET EEN PAARD IN EEN ZIEKENHUIS??
- ik doe dat met hart en nieren
- Om idioten te doen nadenken: heeft schaduw een dikte?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
